Torsdag 21/1 snart helg...

Skolan:
Idag var det en kort dag i skoloan kan man säga kom ditt typ tjugo över 10 och åkte hem igen halv 1. hade en lektion. fick börjat på en ny uppgift som man säkert kommer hinna klart me imon. skönt de. Den läraren är faktiskt bra. Det är nog min favorit just nu å religionen. för även om man inte gillar ämnena så, så får ändå de lärarna en att på något sätt känna att de e inte så jobbigt å tråkigt ändå. Imon blir en rätt skön dag med tror jag 9.40-15.00 så de ska ja klara.

Jag:
Man kan ju undra hur jag mår? å om ja ska säga de själv så vet ja faktiskt inte just nu. Det har varit en jobbig vecka på något sätt. Jag har inte kännt mig i form alls tappat all min motivation till att skriva å allt som ja skulle göra. F*n inte bra detta. Sen har ja även varit snurrig å ont i huvudet sen i måndags kväll/tisda natt. Orkar inte me de. sova går inte heller vaknar på nätterna så får bli en lugn helg. även om ja vill bort.

Helgen:
Fredag blir det skola se får ja se om ja åker hem lr direkt till kungälv lr kollar lite på torget först. Kan ju inte åka innan 4 om ja inte betalar så. Har hittat en väska på lindex som ja blivit lite små kär i som ja funderar på att köpa. den kostar bara 99:- så de e ju inte mkt. om man ska ha den till studenten men till balen får ja se. Hittar jag någon annan så tar jag nog de men e svårt å hitta. klänningen är ju blå å svart å blått e inte min grej riktigt att ha ihop. men får se. men känns onödigt att åka hem om ja ändå ska till kungälv sen. men får kolla me daniel va han säger. ska ha american pie kväll i alla fall för ja har ju inte sett alla å har kommit ut en ny för ett tagsen. mys. sen blir de la till å snacka av sig lite me.

Lördag är det inget bestämt än men får nog ta å skriva en del då eftersom att de inte har blivit så mkt i veckan som tänkt. vilket inte känns bra alls men mår man inte bra så gör man inte. En lugn dag kan man säga. ut på promenix kanske. = )

Söndag blir de stan me Samia å kolla läget lite. men får komma ihåg att kolla om ja har pengar på kortet innan så de inte blir som i måndags då de inte fanns pengar på men det hade jag ju helt glömt av så där stod ja men som tur va betala mamma då så ja fick lite som tidig födelsedagspresent. = )  sen blir de till å träna ska bli skönt. så hoppas mitt huvud är med mig då.

Det var min helg de = )

Nu ska ja skriva projektarbete kanske kommer mer senare = )
pözzhajj

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0