En underbar helg =D <3

tack tjejer för en grymt rolig helg med massa prat, skratt, god mat, spel och tältning. vi hade rätt okej tur med vädret men kunde varit några grader mindre när vi åkte hem för de va för varmt =/
men vi har solat och jag brände mig inte som tur var men va rastlös man blir av att bara ligga haha det blev grillning både fredag och lördag GÖTT =D så nu e ja grym på de ;) haha
vi åt massa kakor å chips å så med så nu har vi fetat oss en hel helg. en del roliga bilder blev det också men de kommer inte nu kanske ikväll. 
tack igen å vi ses snart igen. = ) <3

så tanksprid man kan vara är så mkt just nu som händer å ska bestämmas om. fy orka med allt. så nu ska ja jobba massa så ja slipper tänka så mkt.


Vecka 28 och 29!

Måndag- träffa samia en stund innan jobbet. jobb 14-19
Tisdag- jobb 9-15 sedan ev träffa en kompis.
Onsdag- jobb 9-15  körning på kvällen
Torsdag- jobb 9-19
Fredag- jobb 9-15  träffa carro på kvällen = )  var ett tagsedan. <3
Lördag- Sönd-ag-  jobb 9-18   beroende på vädret så åker jag ut till brännö efter jobbet för å få hämtat lite grejer å gå igenom grejer ja har där.

Måndag- Brännö lr hemma får se närmare lr om ja får tid att köra.
Tisdag- jobb 9-15
Onsdag- jobb 9-15  körning på kvällen
Torsdag- jobb 9-19
Fredag- packa sedan bär de av på kvällen.
Lördag- Uppe i Klövsjö på morgonen. hemma den 2/8 igen.

så nu har ni lite koll på vad jag håller hus de närmaste. å att det kommer bli en massa jobbande.

men nu ska ja gå å se om ja kan få ut mitt paket som ja skulle få i veckan men inte hört nått om men enligt hemsidan ska ja ha fått det i onsdags =/   å kanske har haft sådan otur att det försvunnit när alla meddelanden gjort det för denna låne telefonen e konstig.  men ja hoppas jag har tur så ja kan ha klänning i veckan =D

ha de gött pözzhajjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0