HELGEN E HÄR = D <3

Heeej !

ja nu är helgen här det är lördag,  strålande väder börjar komma en massa moln men de e varmt och jag tror detta kommer bli en bra dag = )
jag har ont i ryggen å känner mig konstig i huvudet som om att de ska komma en jätte huvudvärk. hoppas inte.
jag flår även såg ja nu fy inte skoj. =( vill bli brun men de blir jag ju inte tyvärr bara röd sen vit igen.
men ja tror det blir havet idag får gå och se till så att daniel kommer upp snart =P sen ikväll så  ska vi fira Jenny som blir 20 idag =D  GRATTIS till henne. <3



i torsdags blev de bara jobb heladagen var lagom seg då sen fredagen blev det jobb med men till 3 men kom inte me min buss så fick vänta på nästa då åkte jag till kungälv där ja träffa mamma så körde vi ett tag innan vi hämtade Daniel och åkte till centralen, jag körde duktigt. =P haha     
gick och fick lämnat in min telefon för den e helt konstig så alla ni som skicka meddelande igår ja hörde att ja fick men ja såg inte vad det stod tyvärr så sen gav ja upp och stängde av den.  men nu har ja en låne telefon så länge så ska starta den sen nu är den på laddning.  de e typiskt att man ska få så mkt sms när man inte kan svara lr se de man får.  =/

sen skulle jag och daniel ha ätit ute men de hanns inte me får bli en annan gång tyvärr.  men det blev bio eclips och den var bra man fick sig ett gott skratt ibland å man såg kärleken mellan dom stråla.  men ibland kan de bli uppreppande för många gånger.   men den var värld att se helt klart = )

ha de gött alla å ha en bra helg... pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0