onsdag...

ja nu var tre av 7 jobbdagar gjorda denna veckan. de lättaste nu är de dom jobbigaste och längsta kvar. men som tur e känner jag mig fortfarande pigg. men de e efter morgondagen som jag brukar vara otroligt seg. men vill man ha pengar så måste man jobba. att körkort ska vara så dyrt da. och nu när man bor själv å ska köpa mat å grejer allt måste ju funka. men idag har jag handlat så nu e de gjort för denna veckan. lr får handla mjölk imon de glömde ja ju självklart. ville bara hem sluta jobba 3 hemma halv 8 =/ å igår sluta ja me 3 å var hemma 7.  segt. å imon kommer jag inte vara hemma innan 8.
men e ensam hemma resten av veckan men e rätt lugnt jag e ju bara hemma å äter å sover ändå typ så :P haha

men snart e de fredag då får jag träffa carro å de va ett bra tagsedan. kolla stan, äta glass å tjöta. hämta ut min telefon äntligen å lite så. = ) göra lite annat än jobba. men om 7 dar har jag semester = ) GÖTT

nu ska ja göra klart för sängen ha de gött pözzhajj



<3

Imon kommer pälskling = )  så ja inte behöver vara själv helatiden. =D=D=D=D=D <3<3<3<3 Längtar = ) sötis <3

Kommentarer
Postat av: Daniel

Pälskling da=) du e sötis<3<3<3

2010-07-16 @ 09:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0