seg...

ja idag är jag otroligt seg i mina ben de känns att man jobbat 10 timmar. imon e de halvdag gött de. = )
sedan e helgen här och ja den blir ju så rolig. NEJ NEJ NEJ  men de blir pengar.  så ja kan betala allt.
men nu har ja fått nya kläder lr de kom igår tre klänningar kan man säga de var. en e mer en finare tunika men aa =P så de går pengarna till nästa månad lite i alla fall.

nu ligger min telefon på jobbet lyckat ja vet lr inte men hann inte hämta den heller för då hade ja inte hunnit hem å handla. så får se hur ja vaknar imon för den brukar göra det å ge mig en hjärtattack typ för den låter så. =/ 

men nu ska de bli något att äta ha de göt pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0