sista jobb dagen på ett tag =D

ja idag hade jag då sista jobb dagen på ett tag och det kändes riktigt skönt faktiskt = ) visst jag har kommit in i de nu och folk vet vem ja e å de blir fler å fler som man tjötar med. vilket känns jätte bra jag blir så mkt mer självsäker när ja e där, vet hur saker funkar å känner igen typ allt folk som kommer. å ja har fått sånt förtroende å beröm så ja de senaste har de inte alls varit jobbigt att åka och jobba å tiden har sprungit iväg när jag varit där. visst ja har kommit hem sent varje dag och bara ätit å sovit hemma typ men ändå slipper tid till att tänka. vilket ja lyckas göra för mkt ändå men aja de e sån ja e. men ja får mig alltid många goa skratt under dagen på jobbet å de får en att hålla sig på bra humör hur trött man än e. som igår då vi "lurade" miljöverket  men de e jobbigt att förklara men vi fick oss ett gott skratt. de gjorde min dag. = D

men de var inte min dag igår me bussar först när jag ska byta buss i bohus så står 403 där 401 ska stå så trött som ja e går jag bara på vrf kolla liksom så då åker jag tillbax till nödinge som jag kom ifån lagom roligt så då får jag ta nästa buss som kommer en 402 till eriksdal å när ja går av ser jag grön åka som jag skulle med hade jag tänkt så får vänta på nästa. men tillslut kom ja fram sedan skulle jag hem igen efter körningen å då missa ja precis bussen å såg den åka en biit bort så tänkte jag att jag kunde ta grön till bron å gå över men nää då blir de broöppning vid fästningen å de händer typ alllllllllllllldrig så sen när ja ska gå över för att hinna med bussen på andra sidan så blir de broöppning på den med visst blir man glad då...    men kom över tillslut och bussen var sen så ja kom me den =D  då var jag glad men varm.  men de va en händelserik dag.

men imon så åker jag och kommer åter den 3 augusti så kommer ej ha tillgång till en dator då men ni når mig på telefonen =D  så får ni ha de så bra här nere i gbg så länge.

pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0