Snart ledig länge...

Heeej

ja nu är det en ny vecka men denna blir lite lugnare än den förra i alla fall me jobb. endast 3 dagar denna vecka. tisdag, onsdag och torsdag. sen är jag ledig i 1,5 vecka. =D
första intagningen har i alla fall kommit å de blev inte som tänkt riktigt men nu ska jag läsa mig in mer på de olika och tacka ja till några för att sedan se hur de går när intagning 2 kommer.

har i alla fall kört med pappa igår och idag en hel del och de gav nog en del även om ja var rätt trött på hörn efteråt haha men får se vad läraren säger på onsdag då de ska köras igen.

idag var jag även på brännö åkte ut igår kväll efter jobb och körning och idag åkte jag och lisa till donsö och kollade läget gick en massa så blev inget med att vila benen men de va en fin ö. å blir ju sällan vi ses.

får ta och börja packa snart med vad jag ska ha med mig för tiden går så otroligt fort. =/  så hoppas jag på en bra vecka å att jag e klarare i huvudet efter det.



Veckan:
Tisdag-jobb 9-15   träffa daniel, åka med bror till kungälvs sedan kolla stan å avsluta kvällen med bio är man medlem så e man ;)
Onsdag- jobb 9-15  åka till kungälv å köra ev. handla sedan hem å göra mat.
Torsdag- jobb 9- 19 liseberg å se häckner =D
Fredag- packa, åka på kvällen å ja kommer inte at sova något den natten för ska sitta på tåget så skriv gärna sms =D lr ring.

ha de gött alla


Daniel- Du e <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0