torsdag och helg för mig... = )

heeej

ja nu är det torsdag och för mig har helgen nu börjat. jag är ledig till på måndag. men nästa vecka blir de mer jobb.körning och läsning.
men fick gjort en del på jobbet men va så seg i benen och seg hela jag efter halva dan så blev mindre än tänkt men men. jag fick städat å upp me nya varor å tidningar. men nej fan nu kom ja på nått ja glömde som ja inte skulle glömma posten. oj da.   FAN
aja nu e de inte mitt problem längre å hon löser de imon. = )

imon ska ja köra de blir me en annan för först ringer de å säger att min lektion är inställd för han ska ha semester lyckat att han inte vet de själv någon timme tidigare men idag ringde de igen (ringde igår) och hade fått tider lediga med annan så ja ska köra ändå. sedan in till stan träffa jenny och fiia och kolla lite där inna vi åker ut till brännö för att tillbringa helgen där till på söndag kanske måndag för mig jag behöver komma ut och bara vara och sen kanske ja inte ser de så ofta om ja flyttar me så.  jag börjar ändå sent på måndag kl.14.

men igår löste jag problemet så nu funkar strömmen igen = D  jaaa hahaha var en fas som gått men den ville inte ramle utså fick testa att ta ut ändå och ja sen funka de = )

men jag undrar var mitt paket är för skulle få ett från h.m denna veckan men de har inte kommit än å de pakade det i tisdags. hoppas de kommer imon fast de klart då har jag nog redan åkt. och så har jag inte hört nått om min telefon å har gått en vecka nu jag får verkligen damp på denna lånetelefonen vill ha min tillbax. hoppas de kommer imon.

men nu ska ja gå och göra klart allt ha en bra helg pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0