jag tror...!

HEEEJ!

Idag:
idag har jag träffat Fiia, vi passade lilla wictor som är så söt = D  åt glass och prata. en trevlig stund trotts en lite ledsen wictor ibland. sedan gjorde ja henne sällskap på jobbet i några timmar och fick mat. = )  så duktig så var hon =D <3   jag hade tyvärr glömt min plånbok hemma inte skoj alls. jag har fått sån otur de senaste dagarna =/  min mp3 är borta, glömde plånboken hemma, fick inte lön för alla timmar ja jobbat, min telefon har lagt av, råkade göra sönder en termos igår så den blir de till å slänga fort ops, sköljmeddel rann för fort så de blev för mkt blir mjuka kläder i alla fall, diskmaskinsmeddel svämma över  och gjorde nästan sönder ett av våra bord.  näää fyy ja har inte mkt tur nu för tiden.men får hoppas de vänder snart.
hemma städa ja i ordning de mesta så lämna ja lite till imon. målade naglarna och åt lite mer mat.

Jag tor...
Jag tror att jag är på väg åt rätt håll ja har faktiskt trotts allt mått riktigt bra de senaste borde ha tränat mer men ändå. jag vill nämligen hitta mig själv och vad det är jag vill göra med mitt liv. vad jag ska läsa? jobba med? värda att hålla kontakten med? familjen å kärleken. få allt att gå ihop å fungera bra.
men ja tror ja läser kurs / kurser till hösten för att se om de e de ja vill lr inte. och samlar ihop mer pengar inför framtida flytt.  jag tror att de kan vara bra men får se inget är bestämt än å ja får se va ja kommer in på först.



Imon:
upp tidigt och duscha innan de bär av till körskolan för att köra. hoppas bara ja inte klantar mig för att det är en annan lärare som jag inte träffat innan.  hoppas, hoppas.  sedan ser ja till att få handlat lite i väntan på bussen hem. och innan ja ska vidare för att träffa Gaia = ) <3. sedan på kvällen träffar ja daniel och fixar de sista. så de blir en full späckad dag = )


nu ska ja göra mig klar för sängen ha de så bra å ha en toppen midsommar =D=D=D=D=D=D
GLAD MIDSOMMAR PÅ ER = D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0