segt...

min telefon la ju som sagt av i förra veckan lr de e snart 2 veckorsen tiden går så fort. men då har ja fått ha min gammla telefon men idag på jobbet så la även den av den blev bara svart å ja hörde att ja fick meddelande men såg som sagt inget.  var och frågade om min senaste va de var för fel å skulle uppdatera mjukvaran så trodde han det skulle funka.  får se hur länge de håller men nu har ja gjort de i alla fall.



idag var jag en sväng i stan med sandra och fia och fixade pressent till jenny. missade dok att gå till apoteket kom ja på nu men får lösa de hur har ja inte kommit på än bara.
sedan åkte jag och jobbade kom hem fixa mat lr min bror gjorde de idag å ja nu sitter ja här =)  de va min dag de. =P

imon blir de jobb heladagen tio timmar =/ sedan upp på fredag och jobba igen men då fram till minst 3 sedan får ja la skynda till apoteket och hoppas på att de inte är någon kö. sedan ska ja köra med mamma och handla, hem byta om om ja hinner, sen in till stan och äta med daniel innan bion.

Lördag- åka till havet tror ja de blir eftersom att de verkar som att de blir bra väder sedan fira jenny på kvällen 20 år =D <3

Söndag- får se va de e för väder men på eftermiddagen blir de körning sen ut till brännö så stannar ja där till måndag för då e jag ledig.

och från imon är jag helt ensam hemma i en vecka fick ja veta min bror ska bort.  men de ska nog vara lugnt kommer typ bara vara hemma och sova och göra mat.

ha de gött pözzhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0