snart helg...

heej

ja nu är det snart helg torsdagen är över och imon är det fredag. jobb till 4 sen blir de till att handla för min bror har tydligen ätit och druckit upp de ja hade köpt. sedan hem och laga mat för 3 om inte bror ska ha me.  får se va de blir är ju trots allt fredag. = )
daniel kommer och äter sen blir de sova i tid för att jobba hela lördagen. men de ska nog gå. sen e ja ledig söndag så då hoppas ja de e fint väder. =D
mitt hår e i alla fall blont å fint efter att ja gjorde utväxten och de som var mörkare. käns skönt.  = )

idag hade jag en trevlig stund i stan med elin vi hade ingen tur med vädret så kunde inte sitta i solen som tänkt men men fynda en hood tröja för 49 istället för 299 =D  ja som typ slängt alla mina :P

någon mer än ja som tycker att allt runt bröllopet har blivit för mkt???
men på lördag är det och sen om typ en månad är det nog lugnare igen.

ha de gött pözzhajj  

SOMMAR =D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D
mmm glass sth va de ja ;)

Kommentarer
Postat av: Fiia

allt med bröllopet är hemskt :O fattar inte, MASSA skit säljer dom ju i affären för att man ska kunna känna sig "delaktig" i bröllopet via TV -.- herregud.



saknar dig <3

PUSS

2010-06-18 @ 16:02:32
URL: http://lilajordgubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0