äntligen frdag...

HEej
ja äntligen e de fredag å bokstäverna vill inte göra som ja vill men ja har varit i skolanb i dag i alla fall å fått gjort massor på första lektionen trotts massa prat kan man tänka sig. men de var trevligt så nu ska vi bara renskriva de. redovisning nästa vecka fy fan.
på sista lektionen så såg vi på film så den var rätt slapp. en något sorglig film men ändå bra. prata me läran efter om de ja missa när ja var sjuk förra veckan å så berömde hon mig ännu en gång för mitt projektarbete å hur bra ja jobbat å så. jag hoppas verkligen på ett bra betyg för detta arbetet har verkligen lagt ner mkt tid å kraft i det. + att ja fick MVG- på mini projektet å de var så snopet. de - ett förstörde allt.  jag var så j*vla nöjd över det å chockad men de fanns ju ett - då kunde de varit bättre. att något alltid ska förstöra glädjen. men ja hoppas på att me detta kunna visa upp något som både visar va hon gett mig och att jag kan om ja vill. när ja ger mig an på att klara något så gör jag oftast det. det skulle bli en bok de blev en bok. jag tog mig igenom redovisningen å ja klara min del me utan att bryta ihop lr minsta tecken på det. men de var nog det som gjorde mig så nervös att jag hade den framför mig å inte visste hur det skulle gå, va ja skulle få för frågor och hur ja skulle reagera. men ja klara det.  ja fattar inte all skit när de vet att de inte klarar sig utan mig. e så mkt som ja får sköta hemma för att de inte kan.  jag har blivit så förstörd så även om det tar imot för att flytta på flera sätt T.ex vill ja inte göra det själv så vet ja att ja behöver det för ja e så förstörd å ja vill inte bli de som ja ser att ja håller på att bli. NEJNEJNEJ ja måste ändra på detta. blir man utsatt för något dagligen i flera år så e de klart att man påverkas.
om ändå fler kunde det förstå...
jag försöker verkligen ta mig upp men ena dan kan ja knappt äta utan får kväljningar å håller på att spy å andra kan ja äta massa men ja känner inte kännslan av att vara mätt.  varför kan ja inte bara få må bra??? jag har lärt mig att stänga av å inte lyssna lr ta in, lr bara göra för att slippa höra... men resten va e de här... ?


aja nu ska ja sluta klaga mer för idag...

ska snart gå till bussen för att åka å ha en trevlig kväll med Daniel, Tom och Sofia.  ha de gött allla å ha en bra fredakväll å helg = )

pözzhajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0