Åter igen ny vecka och ny månad...

Heej
ja nu var det åter igen ny vecka och ny månad och man hoppas ju på att det blir en bra sådan... :)

De ja vet händer denna månad är:
-skola avsluta och redovisa projektarbetet vilket ska bli skönt. slippa tänka på det mer. med mera som hör skolan till.

-massa ska fylla år... min bror, kusin, kusins far va de nu blir farbror kanske haha, sara, sofie m.m.

-jag ska få min första egna bok = ) och ja kanske kommer nämna det många gånger men ja e så j*vla stolt haha än så länge i alla fall har ju inte sett den än ;) 

-jobba en hel del...

-träna...

-hoppas på att hitta mina skor till studenten + väska. = )

-ska ev träffa liton och carro som jag och daniel lärde känna i Tunisien = )

-mysiga kvällar/ dagar med underbara människor...

-och 2,5 vecka utan underbara Pälskling hur ska detta gå. = '(  kommer sakna dig till max ju... <3<3<3

ja de kommer hända en del... = )



Denna veckan blir det:
-jobb tis, tors, lör.
-träning ons
-fredag är fortfarande öppen så blir lugnt lr kanske tom å sofia då får se.
-lördag ska ja även me daniels familj till några bekanta till dem men även min kompis så får hoppas ja har krafter kvar efter jobbet.
-söndag ?leta skor me Jenny och Fiia.   sofia?

sen ska ja me få in att göra klart de sista på projektarbetet och sv.

Helgen:
en sådär helg mådde inte så bra efter jobbet så var nära på att spy och svimma på bussen hem.lagom skoj så blev till att lägga sig när jag kom hem. = (  som tur var blev det bättre under kvällensgån så jag kunde vara med och äta tårta för mamma. sen kom daniel så söndan blev att göra med min bok och få det klart. tack för hjälpen <3 fick ta en pause på kvällen när mamma skulle ha gäster. jag skulle vara med och det var la rätt trevligt. men sen fick ja återgå till mitt projekt med boken och det tog som sagt längre tid än väntat blev klar sent i natt så ja somna la vid 3. :/  men nu e de gjort och jag är en aning fattigare.

dagen tog jag mig igenom trotts att mina öron nästan trilla av ibland hahah XD ;)

ha de gött pözzhajj

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Ja jag såg ditt meddelande du hade skrivit på din blogg men glömde såklart att svara.. det var inte meningen!

Jag har också haft fullt upp o har de nu med, vi håller på med ett grupparbete plus pluggar inför tenta. Men v 10 ska säkert gå bra, kan du tis eller tors på eftermiddan? Jag är inte helt säker att jag kan då men skulle iaf tro det! :) Hoppas nu vi kan få in nån tid! ;)

2010-03-02 @ 15:54:47
URL: http://amandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0