???

ja vet inte va som e värst just nu men de bara brast ja orkar inte... jag känner mig glad på ett sätt för ja haft ett samtal som fått mig på bättre humör. ja såg på falk vilket va tragiskt men de e falk så ändå bra.  sen kom alla tankarna å ja vet inte ja de blev för mkt. ja e så j*vla trött på detta så de finns inte. ja blir bara mer å mer sugen på å flytta. men frågan e bara vart??? ja finner inga ord å känner på mig att de inte kommer bli mkt sömn denna natten heller. vilket inte alls e bra för ja hade verkligen behövt det.
men ja får försöka å käpma på.

godnatt



Fiia: ja de va tråkigt, får kolla om vi hittar någon dag. snart lov men e en del då. om inte tors? men vi kan ju kolla på de.  vi hade jätte trevligt hoppas du me fick en trevlig kväll. puss

Kommentarer
Postat av: Din alskling<3<3<3

hej alskling<3 ville bara saga att ja alskar dig over allt annat<3 du e mitt allt och ja saknar dig sa otroligt<3<3<3 du e mitt allt<3 har alltid varit och kommer alltid vara<3 vad jag an sager och gor sa ska du veta att ja alltid alskar dig<3 de finns ingen annan for mig bara du<3 alskar dig min alsklig<3 kommer snart hem da ska vi va tillsammans igen<3<3<3 pusspuss



Din Daniel<3

2010-03-29 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0