fyy faaaan...

Heej
ja nu var dagen över och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om denna dag. den har varit både bra och ett rent helvete att det alltid ska vara något som förstör ens dagar.jag fattar det inte.

trots att jag var uppe tidigt så har jag varit pigg idag de e skumt när ja sover lite e ja piggare än när ja sovit ordentligt. skumt de där. men när ja var i stan efter att daniel gått till jobbet kolla ja lite på böcker å kom på att ja nu när ja e klar me skolans bok ska ta å börja läsa mina böcker som ja fick i jul för de e verkligen avslapnande att lägga sig å läsa en stund.  efter de gick ja å köpte mig en chi latte så otroligt gott är det = ) värmde och inte köpt någon sådan i år = / så de va gott = D.

hemma blev de gjort lite nytta va man hinner mkt när man e uppe tidigt asså :p haha
kom i god tid till bussen, hann äta i skolan innan lektionen och kom lite framåt men inte direkt mkt. men men snart klar. gör klart de sista imon.  fick pratat me lärarna om arbetet å va händer mitt upp i allt i klassrummet jo ja brytter ihop. de går verkligen inte å stoppa de bara kommer. fy fan va ja bara ville bort därifrån då. gick iväg me lärarna till ett annat rum å folk kan verkligen glo. :O   de försökte lugna mig me hur stark ja var som gjort detta och att alla borde läsa de för å förstå hur de e. m.m. efter ett tag hade ja lugnat mig å kunde andas normalt igen å utan tårar. sen börjar de prata om redovisning, om ja ska visa de hemma å om de vet om att ja skrivit de, å att de tycker ja borde visa de så vi kan diskutera de hemma. vilket återigen sätter igång de tårarna, andniongen ja, jag klarar det helt enkelt inte. hemma! visa! de skulle inte funka :O de går bara inte, inte nu NEJ NEJ NEJ...
å hur fan ska ja klara redovisningen om ja inte klarar de nu, jag har ångest in för den något otroligt. men nu såg de hur ja kände å gav mig förslag på hur vi kan göra. för ja förtjänar mer än G. å ett G hade ja inte tagit de e bara så.   
jag hade lite käningar innan att ja var varm å skakade men tänkte inte på de så utan att de var varmt bara. men efter det lugnat sig var det borta så kanske var som en förvarning. aja nu e de över som tur e.

sen kom pappa å hämta mig i skolan vi åkte hem packade åt lite sen åkte vi igen, skulle kolla på en spis å kyl på mammas jobb som annars skulle slängas till brännö. sen bar de av till träningen. duktiga ja lyckas alltid glömma något och idag var det vattenflaska så fick köpa en ny fy fan = /  men körde på som bara den på passet så mina ben var helt borta sen. så efter passet när ja hämtat papper till cykelt går ja in i pappas me knät så ja sen inte kan gå riktigt utan att de gör hur ont som helst inte min dag idag asså.

kvällen tillbringa ja me lisa me mackor, prat å flätta hennes hår. rätt mysigt :) <3

sen blev de till å prata ut me carro... <3

nu ska ja dra å göra mig klar god natt på er alla. = ) <3
pözzhajj



Amanda: Okej men tisda så om de inte går har vi tors. så kan vi bestämma mer närmare.  :)

Fiia: Hause är ett måste det är bara bäst = D <3  de hör mig till så e de bara =P haha nej nej inget sånt kollar ja på, den nya vet ja inte va de e. va e de ???  men hur kan man inte vilja se på hause??? =O

Kommentarer
Postat av: Fiia

Hjärtat då <3 detta arbete tar verkligen kol på oss, och ja förstår dig <3

hoppas de känns bättre snart! PUSS



NEJ HOUSE SUGER ;)

2010-03-04 @ 22:08:45
URL: http://lilajordgubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0