Helgen e här = D

Heej

idag var det skola igen och trots att ja la mig sent fick ja sovit en del å vakna av mig själv allt för tidigt som ja gör jämt nu för tiden. men sen ville inte mina skor vara me mig när ja skulle gå å nää inget blev som de skulle denna morgon så ja kom sent till skolan lagom borta. 
Hade redovisning och de gick väldigt bra så nu var den gjord me å sista lektionen skulle vi bara göra en uppgift ute på torget sen redovisa vilket me gick bra. fick sluta tidigare sen åkte ja in till stan å klippte mig så nu e de gjort å äntligen en som kan haha men de känns väldigt tunt nu men väldigt fräscht är så underbart med ny klippt hår = )  men får se hur de e sen när man tvättat de å så me för e ju inte samma grej. men tiden gick fort å hann bli mörkt ute så går promenad imon.  men fick ett MVG till idag shit har flyt denna vecka ju. nu ska ja bara klara provet på tisdag me.

nu är de inte långt kvar till studenten å balen = )   21 skoldagar till balen och 28 till studenten om ja inte räknat fel = D ojoj inte alls långt kvar ju :O  :p XD jaaaaaaaa

men ikväll blir de tv å ta de lugnt. börjar få huvudvärk fyy inte skoj. hoppas den släpper snart.
imon blev de ändrade planer blir träffa fia så ska hon leta skor. ja ska kolla efter armband å om ja hittar min lapp me rabatter ska ja köpa min kräm som ja måste ha. ja de blir trevligt.
sen kommer söndag å jobb.
ska även under helgen få gjort lite mer på de ja håller på me hemma så de snart blir klart. å den sista skoluppgiften ja har efter mig.

Grattis Gaia du e grym älskar dig <3

älskar känslan av att våren e här å den kommer bara mer å mer ja känner mig bara så glad över de. mer sol å värme. behöver solensenergi, värme och färg. = )

ha de gött nu å hoppas ni ska göra nårog roligt i helgen. = )
pözzhajj



Carro:  Älskar vilken?  tack själv = ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0