ibland har man flyt...

ja som sagt skulle ha jobbat men blev struligt så kom 4 istället för två men sen sa de att alla skulle få ersättning för detta men bara två behövde stanna. killarna erbjöd sig frivilligt att stanna vilket var okej för oss. så ja å fia åkte hem extra glada = D  fick sällskap hem fick ätigt å nu äter ja igen = / ojda...
men borde ta mig till min praktik snart å hämta mina grejer de blir bara aldrig av...

idag blir det nog en lugn kväll å läsa lite. började på en ny bok förut i väntan på fia. får se hur den e när ja kommit lite längre. " Allt är bara bra, Tack "

kollade på fuskbyggarna igår och de e verkligen katastroff att det finns folk som gör sånt fuskbygge.  man blir ju rädd själv in för framtiden om man ska bygga något vem man kan lita på å inte. = / för de finns ju så många.  å att man kan komma undan ett domslut me ursäkten jag var så sjuk att jag inte kunde hämta posten.  jag trodde vi hade bättre rätssamhälle än så men tydligen inte. istället fick offret betala ännu mera till fuskarna. fy fan va arg man blir när man ser sånt här...

imon är det let´s dance och de e sånt fjasko va... willy måste bara åka ut imon ja fattar inte hur svenska folket tänker när de röstar han kvar så de som kan dansa å går framåt åker ut. inte sett många avsnitt men nu e slutet har ja sett för varit borta de andra gångerna men blir nog sista gången om de inte ändrar reglerna på det.

melodifestivalen började ja förra året att skita i lite genom att inte kolla på den stora finalen i år har ja sett tre små delar av program men inget helt program å aldrig att ja har valt det uran andra har tittat som man varit med. men de har även det bara blivit sämre och sämre för varje år.

tänka sig att program får stanna kvar så länge de borde ju vara ett tecken när folket inte röstar riktigt längre lr man kommer typ sist...
men men

ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0