Lördag var de ja...

varit ute och gått i de fina vädret lr inte de regna men de var skönt ändå å me stövlar på som gör de jobbigare att gå men slipper bli blött i alla fall = D gick en sväng förbi kyrkogården och kolla runt lite var rätt intressant faktiskt. fixa även till på våran grav. undra hur det hade varit om hon varit här nu... gjort våfflor me syrran me lite efter men de var ju sjuka i torsdags så var inte så passande då å ja ville ha något att göra. haft känslosamma samtal me så nu hoppas ja bara på de bästa. blev inget me fia men snart kommer carro å hämtar mig me bilden så åker vi å tar en fika å tjötar å har de trevligt tror ja.ta me kameran kasnke så man får lite bilder har inga. får se när ja e hemma igen mamma ville ja skulle göra mat får la se.
imon får träningen bli på jobbet me att stå i hela 9 timmar. de känns i ben å rygg sen ska ja säga. för blir så tajt me tid efteråt när ja kommer hem.

men nu ska ja dra mig å ta på mig skor ha en bra kväll = )
pözzhajj

Kommentarer
Postat av: Fiia

Känns dumt att det blev som det blev, men min pappa är ju som han är också.

Men vi får göra de snart ändå <3 hoppas ja du vill iallafall.

Hoppas ni hade de trevligt :)

Puss!

2010-03-28 @ 22:52:14
URL: http://lilajordgubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0