NEJ Nej nej...

Gör de inte jobbigare för mig, de e inte som vanligt, så e de bara å kommer inte bli fören om närmare 2 veckor...

ja idag blir de som sagt stan me fiia är inget roligt väder ute men ja tänkte ta mig ut en sväng ändå innan för å lugna mig lite.

igår såg ja på debatten som var på tv i torsdags å den var sevärd mkt intressant. såg även på let´s dance där mattias vann. men de var mkt duktiga båda två även om ja gillade claudia mer. tog även bort allt på min facebok som ja ska ta bort. nog för man får reda på mkt där å kan ha koll på va vänner gör å så men e inte bara bra me facebook heller så nu säger ja tack å hej för mig.

ja insåg även i tisdags när jag råkade glömma min telefon hemma hur skönt det var utan den, inte kolla den hela tiden för å se om man fått något nytt lr ha kontakt me folk jämt å ständigt. nää de var otroligt skönt faktiskt så de ska ja ha i tanken framöver. får se va de leder till.

men nu ska ja göra mig klar de sista å sedan gå ut ha de gött... pözzhaaj = )

nya ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0