Ny vecka igen...

Heeej
ja nu är det ny vecka å denna vecka skulle bli en topppen vecka hade ja sagt, jag är lite tveksam just nu för den inte fått en bra start men de kan ju ändras snabbt. bara ja får en bra natt så ja orkar mer hade de varit ett stort +. men får la se. dagen idag har ja i alla fall varit väldigt trött vilket inte förvånar mig men e väldigt jobbigt. fick pratat lite me läran så ja fick höra vrf ja fick mitt betyg på projektet men blir mer på utvecklingsamtalet. gjort klart en kurs nu så inga mer tidiga måndagar utan kommer börja kvart i 11 :D gött. har även gjort klart en del i religionen så imon börjar vi på något nytt. äntligen är ja klar me en av mina sv texter me så den är in skickad ska bara få respons på den imon. :) De känns mkt bra. å nu under den långa ledigheten måste ja ta å göra den andra me. fy mig annars.  jag och pappa åkte i alla fall å tränade efter skolan skönt å de kändes verkligen men de var ju verkligen ett max pass också. men då känner man att man lever :)
imon blir de skola å prov ja tror dagen går rätt fort förutom sv då som alltid går segt. haha  men sen har man lov :)
ska börja de me att träffa Tezzan efter skolan var sjukt längesedan. prata lite å så. sen blir de promenad hoppas de inte regnar denna gången. Amanda vill du me???

onsdag ska ja nog ta å springa en sväng på morgonen innan de bär av till kungälv för att köra. sen efter de åker ja in till stan å träffar sofia å jenny å senare ska ja å jenny sy till våra klänningar ;) skoj, skoj = D
skulle kört lite hemma idag men sv fick gå föra denna gång tyvärr.

händer grejer hela veckan typ så den ska nog ha en del höjdpunkter i alla fall :)

men nu ska ja gå å göra mig i ordning å kolla igenom boken lite som ja har prov på imon. så man slipper göra de massa imon.

pözzhajj

Bjuder på lite bilder från i lördags när ja var iväg me Carro barro :) <3



Daniel- skönt å höra även om de gick si så där idag.men förstår ändå vi ser på de olika så e de. men vi hörs när du kommit hem igen. betyder massor de du säger<3  puss puss <3 ha de så bra nu i värmen.


me:)chi lattecarro yea ;)<3hahade går het till de till och me går ;) ojoj XD hahaoo It´s hot in here ;)   bjuder på dessa bilder. blev så het att vi gick ut ;) åka spårvagn :)Tack för en trevlig kväll hjärtat me prata, skratt å gott å dricka :D göras om snart<3

Kommentarer
Postat av: Fiia

Nämen malin va är de där för bilder på dig? :P ush ush ;)

2010-03-30 @ 17:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0