Segt...

Heej
igår var det skola, en kort dag endast 13-15:20 sen åkte ja direkt till jobbet och jobbade några timmar. tiden gick rätt fort och man fick träffat några man inte sett på länge. de hade inte sett mig i alla fall haha men ja hållet inte koll på alla som vissa verkar tro. vissa kan komma in och tro att man ska känna igen den och veta exakt vad den ska ha för den brukar köpa något speciellt. ofta liksom. nog att man kan några som sticker ut som man brukar snacka me å så men inte de som bara kommer in å köper sen går. nejnej så ofta e ja inte där å de kan inte ens pappa haha =P XD
kanske jobb på freda igen om ja vill. har ju inga planer så vrf inte.e ju pengar till framtiden allt är bra = ) är den jobbigaste dagen under hela veckan men lika bra å lära sig.

efter jobbet åkte jag hem till daniel så gjorde vi mat till mig sen blev de haouse = D jaaaa <3
sen kunde ja inte somna fören 3 lagom segt att han alltid har lätt för å somna men inte ja. sen ringde klockan kvart i 6 = /    å skolan min börjar inte förren 12 segt...  men ikväll blir de träning igen = D

ha de gött nu ska ja bytta om och besluta mig om ja ska ta me mig datorn lr inte till skolan får se hur de blir. lättare att skriva direkt på den.

pözzhajj ha en bra dag i vårsolen å snön...


 
Amanda: de e lugnt tänkte bara de va bäst å dubbelkolla. men ja kan. på tis slutar ja 15:25 å tors 13:40 så efter där. hoppas nu de passar. = )

Kommentarer
Postat av: Fiia

VA? house? lägg av :o malin du borde veta bättre haha. desperate housewives då? eller nya serien grouger town? AJA BAJA ! haha sket bra ju!



PUSS.

2010-03-03 @ 10:30:28
URL: http://lilajordgubben.blogg.se/
Postat av: Amanda

Okej! Jag kan både tis o torsdag så vi kan väl höras när de närmar sig eller så bestämmer vi en dag :)

2010-03-03 @ 17:33:11
URL: http://amandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0