Söndag 14/3

Heej
nu var man här igen blir inte så ofta längre. men sen sist har ja varit i stan några gånger fått köpt skor till studentfesten och ett par till våren. = ) även en liten väska som ja nog ska ha på studenten. och tröja som är så skön att ha på sig :) juste har köpt en liten resväska med så ja har till helgresor och till i sommar när man åker in å ut mellan stan å brännö. de va res så passade på. nu blir de till att spara.hur nu de går.

har även jobbat en hel del, träffat daniel, amanda,fiia+ syster, jenny,sofia,carro, tränat, varit på bio, 5o års uppvaktning och varit sjuk. städat och läst min bok.

imon är det skola igen och jag är inte alls pepp. mår inget vidare å ja har sån ångest in för tisdag så de finns inte. ja känner på mig att de kommer bli en mkt jobbig dag. men måste gå eftersom ja missa tors å fre i förra veckan.

jag hoppas ja kommer på vad det är som får mig att må så här snart för det tar kål på mig. orkar inte.  behöver vår å värme...  å vill ta studenten nu...

min bok är ju som sagt klar å ja har den hemma. man kan få låna den å läsa för 10-20 kr kan ju skriva en rad om du är intresserad...


ha de gött pözzhajj


tack för igår alla som var med speciellt daniel för pratstunder å glada stunder det behövdes. <3

Kommentarer
Postat av: mona

jag skulle gärna vilja läsa din bok :)

2010-03-15 @ 19:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0