Tankar å lite så...

Heeej !
ja e idag väldigt tom men ändå lättad på något sätt. jag har det senaste haft en väldigt jobbig period å ja har inte riktigt kunnat sätta ord på det, vad och vrf det varit så... men efter gårdagen och natten känner jag mig lättare. jag ska kämpa på och ta mig i genom även detta. det har varit värre.
tog mig i genom skolan även om ja tänkte stanna hemma idag men fick åka bil så kom iväg lagom sliten. fick gjort klart lite uppgifter och en ska ja nu bara renskriva sen skicka in så e den över me. sen har ja en till skrivupgift kvar som ja får ta å göra klart i vecka me känner ja. ska göra en uppgift ja å carro missat nåfon dag me tors kanske.
efter skolan hämta pappa upp mig så åkte vi hem ja fixa lite mat så att vi kunde äta. nu sitter ja här även om ja vet att de finns grejer som ja borde göra men ja har ingen motivation till de. får se senare när ja blivigt lite varmare för fryser massor så ska ta å göra mig en kopp varmt tee. = )

men en sak ja vet är att de blir hause ikväll = )

imon blir de stan me sofia och fia för vi inte orkar vara hemma = D <3  

Resten av veckan vet ja inte mer än att ja ska jobba på söndag.funderar på att kolla om ja kan jobba på lördag med bara för att. Det är så lugnt ändå. Någon dag ska ja även klippa mig å köpa färg.
Någon som vill göra något kul någon dag = ) ????

ha de gött för tillfället så hörs vi mer en annan gång = )
pözzhajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0