Tisdag 9/3

Heeej

ja nu var det tisdag igen och dagen har varit seg men ändå gått. gick upp tidigt idag å imorse så kändes det som att de var värt det men inte sen under resten av dagen. mitt humör har inte varit me mig idag och inte heller mitthuvud ja har känt början till huvudvärk nästan hela dan men den har bara funnits där utan att riktigt bryta ut vilket varit väldigt irreterande. men jobbade på så gott de gick fick gjort lite på sv i alla fall å jobbade ihop me fiia på religionen. missade min buss precis lagom segt men ringde pappa å han skulle precis åka från jobbet så plocka upp mig. = D så åkte bil både till å från skolan idag. GÖTT!
hemma blev de till å dricka massa å ja de hjälpte faktiskt :)
men ja blev typ hypperglad när ja kom hem för att ja hade fått post men inte vilken post som helst utan min egna gjorda bok =D jag fattar de inte kändes så otroligt. går inte att beskriva men ja var otrligt glad och stolt över mig själv faktiskt. ja måste faktiskt säga de. :)
jag läste igenom den för å se hur de blev å om allt kom me varit panikslagen för att allt inte ska ha kommit me. å visst märkte ja lite ord som fallit bort, lite mellanrum som inte fanns där å meningar som ja inte fatta hur de gick ihop men de var inte så mkt å de e ju innehållet som e de viktigaste. jag kunde i alla fall inte själv låta bli att bli tårfylld i ögonen av de ja läste å ändå e de ja själv som har skrivigt de. sjukt. jag kommer på mkt som ja kunde haft me som saknas. jag skulle ha läst igenom den innan, det var ju första gången ja gjorde de nu bara skrivigt å läst lite innan för att veta var ja sluta.  men får se om de e någon som vill läsa den å hur de tycker om den.
Men ja e som sagt grymt nöjd själv. :) (A)

nu e ja så trött att ja tar å skriver om helgen å så imon istället. detta får vara för idag.

pözzhajj godnatt



Min bok i plasten men ändå.

å imon e de ingen skola så blir städa lite på rummet ev, stan me fiia å träna på kvällen. sen får ja se om de blir några ändringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0