Torsdag kväll...

Heej
nu är kvällen här å även denna dag är förbi. jag fick tyvärr inte sovit så mkt denna natt heller utan vaknar helatiden för att de e för varmt lr kallt lagom segt men de e samma temp i rummet =/. så när klockan ringer vill mina ögon bara stänga sig igen men kan inte vara hemma å sova. så gör mig klar å åker för ska till UM å prata om mina p-piller hur de går å så. sedan fick ja å sofia gjort klart våran plansch till redovisningen imon så de ska nog gå bra. på studietiden fick ja gjort klart en uppgift ja missa när ja var sjuk så nu e den borta göttgött :D
skulle ha tränat idag men blev inte så tack vara att mamma å syster inte mår bra som ja skulle åkt me. men promenix blev det med amanda å massa å prata om tänka sig att vi inte kommit på detta tidigare :P haha blev ca en timme tiden går så fort. å man blir så pigg av de.
tar nog en promenix imon me :)  men sen har ja gjort lite nytta här hemma innan ja hade ett långt samtal me erika om livet = ) <3  men kom på nått ja glömde säga så får höra av mig snart igen å säga de haha =D
det var min dag å imon är det fredag = D

Men dagens höjdpunkt var när jag fick reda på mitt betyg på mitt projektarbete = D nog för ja haft de lite i tanken men inte viljat tro de för vet ju inte men klart ja hoppats efter allt slit. å nu fick ja svaret det blev ett MVG för boken som ja kämpat så för de e helt sjukt. Ja bara kände hur hela ja sken upp å de går inte att beskriva ja har alltid varit så nära men nu får ja äntligen ett MVG. fy fan va gött. nu kan ja minsan visa hemma att ja gjort nått bra. så får vi se om ja förtjänar någon student lr inte. ja får la fixa de själv me pappa annars.  men ja är väldigt stolt över mig själv över detta i alla fall = D

men nu ska ja sova ha de gött pözzhajj :)

saknar mitt långa hår... till sommaren kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0