Torsdag...

Heej
idag har det varit skola bara en lektion. vaknade tidigt idag men tänkte att denna gången så skiter ja i att försöka somna om för blir ju bara så trött då. men då fick ja istället otroliga kramper i magen så ja inte kom upp. lyckat men kom till skolan å hem igen. om ett tag ska ja ta något att äta igen sen bussen till skolan för å passa barn. hoppas de inte e strul bara.

igår var det som sagt ingen skola, vara hemma och gjorde klart en del grejer som behövdes göra skönt var det sen träning på kvällen.  var en skön dag synd bara att de inte kan gå en dag utan att de e något som händer. ja e så j*vla trött på det. vill ha sommar nu så man slipper det. jag vill ut från denna bubblan ja hamnat i de senaste den tar kål på mig... ja e bara på dåligthumör, svårt för att sova å orkar knappt me folk. enda positiva e att man tar i extra när man tränar för att få ur sin ilska å att ja äter mer riktigmat inte massa skit bara. midda två gånger inte likt mig. men inte händer det nått me vikten eller kroppen. fan va ja e trött på detta att de inget händer.

imon är det freda å helg :) skönt ska de bli...
efter skolan blir det hem å ev paka lite sen åka igen å träffa tom å sofia i bohus för att fortsätta hem till daniel. göra mat å se på film å lite så :) ha de trevligt.
sen kommer lördag då de blir uddevalla å träffa liton å carro som vi lärde känna i tunisien. ska bli spännande å se hur de går efter så lång tid.
sönda e inte helt bestämd än men blir kanske skidor = D var tre årsen senaste så hade varit skoj :)  men får se.

nu ska ja fick något att äta igen :p ha de gött pözzhajj

Kommentarer
Postat av: carro

sjuuukt roligt med skidor :D

Vi får ta & hyra någon dag & åka. :D nu när jag nästan lärt mig:P

2010-03-19 @ 11:50:32
URL: http://caaarroow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0