Mars 15/3

Heeej

idag var det som sagt skola igen å ja kände mig lagom borta.  men tog mig igenom dagen å har ni läst igenom arbetet som ja ska opponera på imon. jag fattar inte vad det är ja ska göra men får hoppas de löser sig. de lär ja märka imon. = )
men hemma har de varit som vanligt carl tror han kan uppfostra lisa å lisa blir arg å går. lyckat. *NOT*
men men ja har nu kört lite i alla fall vilket var senast i oktober så var skönt å komma igång igen. nu måste de komma igång. men de gick bra ja lever = P haha XD

har beslutsångest in för mitt hår me. behöver klippa mig lr borde ha gjort det i februari men det har inte blivit så. men ja vill klippa upp det se bild å färga de typ rött. MEN: det känns inte som att de e läge för att göra de innan balen för blir svårare att sätta upp håret då tror ja.om man inte sätter i extra.  å ska ju ha ljust till studenten e de tänk så då e de ingen idé att färga nu. 
så då e frågan om ja ska klippa frisyr mellan balen å studenten istället???  å skippa att färga för de känns onödigt till sommaren men får se. å slits så under sommaren så tänk om ja får klippa bort massa efter så de blir kort nej nej de vill ja inte.  siket I-landsproblem egentligen haha XD



ha de gött alla å säg gärna om ni har en åsikt... = )   eller om boken...   pözzhajj



Madde-  okej för har försökt men de har inte gått de blit inte som ja vill men får försöka igen.

Fiia-  lite efter men nu såg ja din komentar =/  men ja detta arbetet tar koll på oss verkligen å vill bara att morgondagen ska vara över. vill inte, vill inte... = /   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0