kvällen är här igen...

Heej
ja nu var det kväll igen och man ska försöka sova ja hoppas på att få mer sömn i natt. har varit en bra dag idag. åkte som sagt in till stan idag med carro å sofia. vi kolla runt i lite olika affärer och alla gjorde vi några fynd. jag köpte mig ett par shorts i en somrig färg. behöver lite färg som förr i tiden = ) leta efter vanliga jeansfärgade men de hittar ja bara så dyra. dessa köpte ja för endast 50 kr på rea så = D hittade även ett par röda leggins som ja letat efter så länge men inte hittat. ÄNTLIGEN =D XD haha  hitta lite spännen å lite annat men köpte inte något av de för kunde inte bestäma mig så skulle bara ha ångrat mig sen. å ja ångrar de inte = )
fick beställt tid för att fixa till min klänning å så skönt å få de gjort så slipper man tänka på de sen. jag och sofia letade i massor efter paraply som vi ska ha på studenten å när vi kom till en affär de sades skulle finnas i var den stängd för renovering just denna vecka lagom segt. men nu vet vi vart vi ska gå nästa gång.  men de var en rolig dag med mkt skratt tack för de tjejer : ) behövdes.  <3<3<3

har även haft trevliga samtal me andra som ja ska träffa inom de närmaste vilket gör mig piggare : ) <3 e så längesedan man träffa flera av dem blir bara inte av.
men nästa vecka ska bli en toppen vecka = ) = ) = )

imon är det skola igen och ja tror att vi får reda på våra projektarbetes betyg. ja hoppas de i alla fall. sedan får ja se om ja träffar tezzan lr om de blir hem å få klart lite skoluppgifter som ligger å väntar. men på kvällen blir de i alla fall promenad å sedan prata me Erika allt för sällan de där nu tjejen <3

Fredag får ja se om ja åker å klipper mig lr lörda. Någon som vill se på tv å ha de trevligt me mig på Fredag ??? = )

Lördag blir de nog till att passa syrran ja tror frågan kommer snart för de e inte någon annan hemma mer än carl å de går inte ihop. men hade varit skoj de me för var faktiskt väldigt längesedan vi gjorde något inte tagit mig den tiden.

Söndag blir de jobb heladagen sedan johan falk som en avslutning. så denna veckan lär flyta på rätt bra : )

God natt på er alla å hoppas ni haft en bra da. = ) gjort något skoj ???



Amanda: jo de ska nog gå bra inte fått svar från en kompis om vi ska ses imon lr inte. men på kvällen så går de ju i alla fall. :) kan höra av mig imon.

Kommentarer
Postat av: carro

älskar den :D

tack för en trevlig dag =)

2010-03-25 @ 07:55:40
URL: http://caaarroow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0