VÅR...

ja som sagt ja vill ha VÅR nu nu nu...
det känns så skönt att det varit sol ute några dagar nu, men det är även jobbigt med vad man ska ha på sig. men hade en underbart lång promenad i slutet av förra veckan å de ska göras oftare. tyvärr kunde hon inte göra mig sällskap denna vecka men får se i nästa vecka. e de fint går ja ut imon själv om ingen vill gå me?  = )
men gud va ja hade saknat mina gympaskor. ja kände mig så hemma i dom å de var som ja saknat en del av mig själv de e inte ja utan dem haha = P = D 

Helgen:
veckan har precis börjat ändå är den i stort sett redan planerad :)
Fredag: Träffa sofia, tom å Daniel och göra något skoj... =)
Lördag: Då åker jag och Daniel upp till uddevalla för att träffa Liton och Carro som vi lärde känna i Tunisien när vi var där. trevligt trevligt gått ett tag sen dess nu. = )
Söndag: Blir de nog att vara me daniel å säga hejdå till han som åker bort i 2 veckor sen på tisdagen.

Kommentarer
Postat av: Fiia

Jag vill läsa din bok :) och underbart med sol<3 håller med! man är genast gladare och piggare!

2010-03-16 @ 14:29:34
URL: http://lilajordgubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0