Bal, ingen skola och jobb...

Heej !

idag är det lördag tänka sig men ja har inte stor koll på dagarna längre alla går i ett känns de som. Det har nu gått tre dagar sedan ja skrev senast och det som hänt är bal,ingen skola lr var inte där i alla fall och jobb.

Torsdags- började dagen med att jag skulle raka benen å duscha plötsligt ser ja bara massa blod rinna från mitt ben å ja fattar inte vad som hänt för det är ingen skärsår. men de sved en anning mkt å sen fick ja gå me plåster för att inte bloda ner. bra tajmat asså.  sen blev det äta innan ja skulle nej och handla glitter till håret innan bussen gick. men innan bussen ska komma kommer ja på att ja inget busskort har ja skulle låna daniels så blir till å hämta de å ta näst buss å sen komma me den ja skulle byta till precis. fy va varmt de var.  men kom fram till torslanda å min sysling som skulle fixa mitt hår =D  fin fint =D  Tack Tack igen.
När vi är klara å sitter ute i solen å dricker saft i väntan på att min bror ska komma å hämta mig får jag sms från daniel. - men fy vilker väder :s
vi fattar ingenting men då ösregnade det och åska i kungälv haha de gäller att vara på rätt ställe XD haha
sen kommer ja hem å göra mig klar får tecken på att ja nog inte tål eylinern ja skulle ha men som tur va hann de försvinna igen.  sen kom daniel å hämta mig så åkte vi och tog lite kort vid fästningenn innan de bar av ut till marstrand å träffa alla andra fina människor =D
var lagom jobbigt att gå me skorna på vägen till socitetshuset men de gick. kvälllen innehöll mkt skratt å glada människor tack för de alla som var med = ) <3
tyvärr blev ja lite besviken på musiken, å att de tog maten i från en å att det var så dåligt med informationen. man hade trots allt betalat en hel del pengar för att gå.
Men trots allt så är jag nöjd med kvällen och somnade nästan direkt när vi var hemma igen. vid ca. 4 tiden. det blev en lugn fredag och idag har jag jobbat halva dagen men det var ett under att jag klara det. för när jag vakna hade jag ont i halsen å kunde inte svälja utan att det gjorde jätte ont, seg i hela kroppen å sen kändese det som att ja hade feber. på bussen börjar ja må illa å när ja gått och av under den första tiden på jobbet får jag kväljningar men inget kommer upp så blev till att sitta så mkt de gick för att hoppas på att det skulle bli bättre. åja tog mig igenom dagen sedan åkte ja me bror hem som sluta samtidigt så köpte vi mat och lagade sedan tog jag och sov lite vilket var väldigt skönt. å halstabletter. nu känns det bättre men blir en lugn kväll å dag imon pappa jobbar så ska ja bara köra lite sen.

får bli städning i veckan istället. lär ju inte ha så mkt i skolan att göra.

ha de gött pözzhajj


Fiia - grymt = ) nu e de inte mkt kvar = ) haha    de blev en grymt rolig kväll =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0