jobb/skola och var tar tiden vägen...

heej

ja nu är det tisdag och jag kom nyss hem bara ätigt. var ledig från skolan idag men gick upp klockan sju ändå för skulle jobba. var ingen ordinarie på avdelningen idag för de var fast i amsterdam två av dom å en var hemma VB. men det gick bra ändå.jag hade ju varit där innan för det var på den avdelningen som jag hade praktik i höstas.
så nu har ja jobbat i onsdags me de små och igår och idag me de stora. mkt skoj att de ringer å vill att man ska komma och jobba.
igår fick jag även veta mitt betyg i religion vilket jag inte hade räknat med. MVG blev det och har inte alls lagt ner särskillt mkt energi på grejerna utan bara fått dom gjorda. har ju varit mest grupparbeten.men det är alltid roligt.

på tors är det bal å de ska bli så roligt =D  hoppas vädret håller i sig tills dess idag har det juu varit jätte varmt så var jätte skönt att vara ute å leka nästan lite för varmt men ska inte klaga. : )
på månda sätts betygen så va som händer sen vet ja inte för vrf gå till skolan när betygen e satta redan å de kan ju inte riktigt dra pengarna haha XD

till helgen blir det jobb men vet inte hur mkt de blir om de blir en lr 2 dagar.

men nu f[r ja sluta mitt tangentbor vill inte skriva alla bokst'ver l'ngre

ha de g;tt puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0