Måndag var de ja...

morgon morgon på er alla...
idag började jag dagen med att äta frukos ute i de fina vädret underbart = ) jag blev så glad att det var sol idag med för tidningen har sagt regn hela veckan till lörda. men ja tror inte på den längre för de sa den om förra veckan me å visst de kom regn men även massa sol = D
har krämat in mig å nu ska ja bara komma på vad ja ska göra med håret som ja för en gångs skull har gillat i två dar nu hahah :P

idag är det 9 dagar till studenten och jag har lite panik för allt som ska göras å hur ja ska orka hela dagen natten. har börjat få mardrömmar i natt drömde ja om utspringningen.   jag ramla bara ihop när vi hade kommit till scenen där vi skulle hoppa sen fler efter mig men bara tjejer. å föräldrarna börjar va har hänt har hon dryckit så mkt å bla bla då säger de andra nä hon har inte druckit innan de ramlar ihop me. så tar en killr från klassen upp mig å sägar de e hämden för att ni inte har hjälpt oss under dess tre år. så vi har drogat ner er.

man ba öö okej va var de för dröm da. men de kommer inte att hända = ) lr =/ hahaha XD

nu ska ja dra snart gå till bussen å ha en lektion i skolan ha de gött i värmen... =D

pözzhajj

Kommentarer
Postat av: Daniel

hahaha sjuk dröm:P va på din vakt;)

2010-05-24 @ 19:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0