Onsdag och långhelg...

Heej

idag har ja kört och det går framåt mer orkar ja inte bry mig just nu blir så trött på läraren att han drar ut på det så.
men sen blev de skola lite innan ja gick jobba. de ringde mig på bussen när jag var på väg till skolan och fråga om jag kunde vara vikarie idag. självklart tog jag det man får ju ta de tillfällen som kommer.  men det fick mig även å känna mer att det är inte det jag ska jobba med men jag kan ju vara vikarie lite då och då.
nu har ja besök av daniel så får se va som händer ikväll men e rätt trött å har ont i huvudet så blir nog lugnt bara.
men gjorde inget av vädre ändå på lektonen så de var lugnt...

ha de gött
pözzhajj
å som ni såg var jag inte riktigt med igår det var ju tisdag kväll inte torsdag sånt som händer = D


Fiia - ja de tänkte ja inte ens på måste ha varit väldogt trött. HAHA

Kommentarer
Postat av: carro

vart fick du vikariera ? :D

2010-05-17 @ 13:37:42
URL: http://caaarroow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0