slut på helgen...

Heeej !

Nu är kvällen här å imon när man vaknar är det dax att gå till skolan igen, men det känns rätt lugnt denna veckan med. Den är tre dagar sen är man ledig igen. så inget att klaga på. Jag har inte heller några rester längre utan fick skickat in den i torsdas vilket var väldigt skönt. så får se om läran säger nått om den imon.
Har en lugn dag imon tror vi ska börja skriva CV vilket ja redan har ett = )  sen är det studietid då ja inte vet va ja ska göra kanske e fint väder så man kan vara ute. sen är det religion då vi ska se på film. sen hem å göra mat å äta men ja tror inte att ja hinner köra nått tyvärr innan ja ska in till stan me carro å gå på bio. vi ska se den nya Beck innan alla andra =p  grymt skoj ska de bli... Beck e bara så bra filmer. gratis film + tillbehör de säger man inte nej till = D haha

Helgen:

I fredags var det skola endast en lektion som inte var jobbig alls för vi gjorde typ inget haha sen gick vi till lindex för att ja skulle köpa underkläder till mina klänningar. blev strull så ja å sofia fick gå tillbax. men nu har ja i alla fall fått gjort de. så i vecka tänkte ja prova allt ihop å se hur de ser ut. jag har ju problem med väska å så måste ja lära mig att gå i skorna =/  men bara alla grejer går ihop så e de en början = )  får även prova grejerna till studenten och festen. så man kan känna att de e klart. får även kolla me min sysling hur vi ska göra me håret om hon har något förslag och bestäma tid å så. allt ska vara klart = D
Efter handlandet åkte ja i alla fall hem  å damsög mitt rum å lite så. innan ja åkte till kungälv för att grilla med daniel ute i de fina vädret = )  mys på de. <3 sen blev de kallt så vi fick gå hem igen och ta de rätt lugnt å äta godis. = D

Lördags vissa jag lite förslag på vad jag önskar mig i studentpressent, handla mat å åkte hem till mig för att äta sen på film, talang som vi missat å spela spel. = ) mysig dag de där med =D <3

Söndag som idag så har det varit jobb hela dagen. och tiden går faktiskt fortare nu för tiden vilket är väldigt skönt. Men de e pengar. å de blir kanske jobb på torsdag med. så får se hur de blir med utång.

men i veckan får de bli färgning av håret så de blir klart helt. = )
men hur ska ja göra med den 4 / 5 juni ska ja ha något lr inte och vad i sådana fall ??? några förslag????

ha de gött nu pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0