SNART SNART SNART =D

ja nu är det snart dax imon är det bal som gäller å ja har faktiskt inte så stora förväntningar de enda ja ber om just nu e att de e bra väder å inte regnar. resten kommer nog bli bra ändå. men vill ha massa fina bilder =D
så idag blir till å fixa till naglarna testa hur de ska vara ja har inte bestämt mig helt än men de blir nog inte enfärgat i alla fall. ska bli skoj var längesedan ja fixa dom nu faktiskt men dom har blivit rätt långa å fina = )
imon blir de till å fixa håret lr sofia ska göra de = ) sen hem å ta på klänning och fixa resten =D  de e faktiskt roligt att göra sig fin = ) haha

idag fick jag paket som jag skulle hämta ut =D GLAD blev ja då för det var väskan till balen å klänningen som ja nog kommer ha på studenten högst troligt praovade den å ja den e så jag mkt mer än den andra som ja mest köpte för att den var vit å billig bara. men den bar band men ja funderar på att köra utan men då e de bara till å hoppas på att den inte åker ner när man hoppar haha XD =P men jag tycker det var snyggare utan band.
var även två tunikor men tyvärr ser dom stora ut men har inte testat dom än de kan vänta lite måste få gjort naglarna innan de andra kommer hem å ja ska ut å köra.

föresten lite mer glada nyheter fick veta 4 betyg idag å de blev tre VG å ett MVG.  sen fick ja även veta på körningen att ja nästa gång får gå vidare till nästa moment vilket var på tiden tycker jag. = ) haha  å toppen väder är det så idag är en bra dag = D
å köra hem till Daniel sen för behöver hanns busskort för att kunna åka imon och fixa håret så blir ev. att ja stannar där får se.

ha de gött nu har ja annat som ska göras = D
pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0