söndag och slut på helgen...

Heej

idag är det söndag och det betyder att det är en ny vecka som börjar imon. jag vet inte alls hur den kommer sluta om ja kommer ha någon skol annars blir de ev. jobb men har inte kunnat säga ja när ja inte vet. resten av tiden blir det till att greja hemma de va så bra ett tag men ja de försvann så nu blir de till å jobba på i veckan med att få ordning igen. det som hos andra kan ta en dag tar mkt längre tid här för de e så otroligt mkt grejer. =S =/ ändå försöker ja slänga ut så mtk de går men när andra e imot de blir det svårare. aja får se hur de går men ska blir så bra ordning de går i alla fall. så får ja försöka å inte tänka på de under den dagen men ja kommer nog ha så mkt i huvudet ändå så de e nog lugnt = D  men ja skäms så och hatar verkligen att ta hem folk när de e så här. men får tänka att de kunde varit värre.
men på fre blir de i alla fall studenter som gäller lr ja hoppas på att få tag på den ena om tider å lite så för just nu vet ja inget mer än dag = /  sen blir de fixande på lör å göra klart in för ons. mamma har planerat in de i sin kalender så. sen på sön blir de bröllop så hoppas de inte regnar då.

idag har det varit toppen väder så har varit ute och gått köpt glass me daniel å fått gjort lite som jag bara inte tagit mig tid till att göra.  sedan var ja med daniel på visning med hans familj men de va ett trångt hus så de blir inte de. man kände sig instängd bara man gick in = /  får se om de hittar något annat.
senare kom pappa å hämta mig så körde ja till saltholmen å de va seriöst bilar överallt vilket jag inte var van vid. men det gick bra trotts allt. hämtade lisa-marie och kaninen.

nu ska ja göra mig klar snart för sängen å gå upp i tid istället.

ha de gött pözzhajj

GLÖM INTE BORT BOKEN NI SOM INTE LÄST DEN... SÄG BARA TILL...


Fia - okej aa ja ska tänka på dig :P haha  pratar me dig imon.



<3 ÄLSKAR DIG <3

tjejerna :) <3

folk

sofia, mona, fia

sandra och rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0