Tisdag...

Heej

nu är det torsdagskväll och dax att sova. jag är la sådär trött men går nog att sova när ja lägger mig. jag är ingen morgon människa utan mer kväll.  vad har hänt idag da?  jo varit i skola och fått tillbax min sv text som ja fick klart vg på. skönt de. även haft besök från facket å fått lite info. inte för ja minns så mkt av de nu men ändå.
på sista lektionen blev de film så var en lugn dag.
när jag kom hem blev de till att äta sen åka iväg igen för att besöka en vän<3<3<3 Kärlek till dig <3 får se till så de blir snart igen. Älskar dig <3

igår var jag och carro på bio nej nya beck som kommer ut i slutet av juni. men den var bra tycker ja beck e alltid så gillar man beck så gör man. men de blir mindre kriminalare hela tiden även om de e me och mer komedi/ skräck på denna. haha men ja rekomenderar den starkt = )
massa popcorn blev det och en dricka var. så nog var det en lyckad kväll. tack för de tjejen. <3

imon blir det körning, köpa en ny klänning =D JAAAAAAAAAAA, köra på skolan, till skolan för en lektion och på kvällen kommer daniel. ska bli skönt för ja behöver uppmuntran nu ja blir så knäckt av detta va utan att ja själv riktigt mätker det. men pappa sa till mig å när ja tänker efter så stämmer det på både mitt beteende och hur ja mått lr min kropp.
men ja får hoppas de lugnar sig snart igen.

ha de gött pözzhajj
godnatt på er alla = )

Kommentarer
Postat av: Fiia

Som rubrik står det Tisdag men du inleder med att det är torsdagskväll? ;) hehe blev förvirrad men du kanske va lika borta som jag igår? haha ;D



Puss

2010-05-12 @ 16:06:39
URL: http://lilajordgubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0