Torsdag och snart helg...

Heej!

Idag: jag började dagen med att köra vilket gick men ja slarva några gånger av olika andledningar men de går bättre å bättre för varje gång. och ikväll blir det körning igen. var i angered, hjällbo, gårdsen området å ikväll blir de nog kungälv för då e de nog pappa ja kör me hahaha  de har olika områden. och ja kan mer kungälv vilket gör mig mer säker. = )

Under dan har ja gjort en del på mitt rum å kört lite tvättar me kläder å disk. varit en sväng i skolan å sen kollat in lindex. är på jakt efter underkläder till studenten & balen. för ska ha bh utan band och studentklänningen verkar vara lite för genomskinlig så går hitta nått bra att ha under som ändå inte syns :p haha
men köper nog imon för hade inte rabatten med mig idag. Jag tror det blir 2 bh och ett par trosor men vilken modell har ja inte bestämt mig för än.  men den ena bh:n kan man ta av banden på vilket är det jag behöver och den andra har banden i mitten av ryggen som e perfekt för vissa linnen på sommaren.  = D
gjort mat å ska göra min sv uppgift hade ja tänkt som ja bara flyttat fram hela tiden.

Annat: Har läsning till ikväll en tidning som ja lånat från pappas jobb ( Hälsa psykologi ) läsa in mig lite in för mina högskoleval, mamma fick hem en tidning igår som bara kommer men hon läser den aldrig så så kan ja lika gärna göra det, ( pedagogiska magasinet ). Duktig jag är och ja tror ja har hittat mit område.

Har idag gått runt i mina skor som ja ska ha på balen och studentfesten om de nu blir båda men ja kan verkligen inte gå i dom haha XD hur ska detta gå. å mina stor tår gillar dom inte ajajaj. men får la träna träna. lisa undrar va ja håller på me varför ja går runt i klackskor inne. hahaha å ja de kan man ju undra. =P

Studenten: Jag hitta lite förslag igår när jag gick på västragatan vad jag kan önska mig i studentpressent toppen = ) 
Det är nu bara 14 dagar kvar till Balen = D  och 27 dagar kvar till Studenten !!!

Längta Längta =D=D=D=D=D=D

ha de gött alla pözzhajj

Tack för en trevlig kväll hjärtat me prata, skratt å gott å dricka :D göras om snart<3
       <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0