Måndag och ny vecka...

ja idag är det måndag och jag vaknade kvart över 6 idag å var pigg lagom skoj. men va gör man sov bara 1,5 timme natten till lör gick inte att somna sånt är så segt, sedan natten lör - sön hade ja ont överallt när ja vakna de går inte att sova längre. så får se hur denna jobb vecka går min rygg gör så fruktansvärt ont just nu.får testa me tablettar annars vet ja inte vad jag ska ta mig till.

i fredags gick jobbet bra men blev lite stressigt ett tag me alla varor å kunder å allt på samma gång. sedan hade jag, fia å jenny en trevlig stund hos jenny.
lördag blev det ullared där man fick köpt julklappar och en del bra saker så de känns skönt.
söndag blev inte riktigt som tänkt men den hade sina höjdpunkter den me.

så de har varit en känslosam helg med både skratt å gråt.

men nu är det ny vecka och nya tag som gäller.

ha de gött nu ska ja gå och äta å duscha innan jobbet.

pözzhajj

Kommentarer
Postat av: Päslkling

Usch pälsk inte va ledsen:$

2010-11-02 @ 17:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0