nu händer de grejer...

Hej!

ja nu händer det grejer har gått igenom alla mina byxer, skjortor och klänningar å fick bort en hel del. står än så länge tre påsar som ska bort. det finns alltid grejer man kan få bort konstigt nog. haft en toppen helg å känner mer å mer att ja växer i mig själv. me kläder jag undrar hur ja kunnat ha de på mig, mer säker me mig själv när ja kör jag vill ju inte tro att ja kan saker men de blir mkt lättare när man känner att detta går ju.
träningen var ju så bra men så blev jag sjuk jobbade å familjen åkte bort så de blev dåligt med träning men nu ska de börjas igen. ikväll ska pappa köpa ett nytt kort till mig. blir en rätt lugn start nu när ja inte tränat å me min rygg så ja kan gå imon. = P

igår var det farsdag å de blev lite kaouse där ett tag men de löste sig. jag fick kört en del å ätit tårta å japp haha = P

får se när de ringer lr skickar från jobbet om att ja ska jobba för lär ju bli någon dag denna veckan om ja ska få komma in i systemet men ja vill hoppa av innan ja ens börjat inget bra tecken.

men imon blir de till å vara hemma på kvällen me syrran när de andra går på frölunda. de ska nog gå bra.

nu ska ja fixa något att äta innan pappa och syrran kommer från samtalet å vi ska åka.

ha de gött nu jävlar ska ja kommer på benen igen känner mig så slö till allt.

pözzhajj



Japp de e du de =)  men nu e du mer svart haha

Kommentarer
Postat av: Daniel

haha japp de e ja:P

2010-11-15 @ 16:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0