Ny vecka...

ja då var de måndag igen och en ny vecka tar sin början. får se va denna veckan bjuder på.
¤ två dagar jobb
¤ lön
¤ stan en sväng och lämna in telefonen
¤ träning
¤ Carro fyller år = ) <3

ja annars får ja se en massa plugg me.

Men va händer da?
jo ja har fått ut en massa ur mitt rum å de känns jätte skönt när man ser hur de försvinner. de e något som ger en energi verkligen.
jobbat i alafors och de känns jätte bra där med både barn och personal. så där kommer jag att vara några gånger till. mer än på fredag tror jag.  jag e väldigt klyven på vad jag vill jobba med för de e både positivt och negativt me detta jobb. som med alla jobb men ja tror inte de e min framtid. men får se.
sedan har jag även jobbat i affären lör och sön, läst teori, kört och träffat daniel en stund. roligt när de blir ändrade planer ibland asså. = )
min näsa har inte varit på humör heller haft näseblod en sådär 4gång i förra veckan så hoppas de e över nu.

och så har min telefon lagt av så man har inte kunnat få tag på mig sedan i lördags men ska åka in me den idag. så de går att få tag på mig igen.

snart e de jul så dax att komma på vad man önskar sig. endast 32 dagar är det kvar. och på söndag är det första advent.

ha de gött pözzhajj


från 2 nov

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja just de ja

2010-11-22 @ 12:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0