Tack <3

Tack för en underbar tid tillsammans de går upp å ner å man bråkar som bara den men man älskar även varandra som bara den å har de så otroligt roligt å mysigt ihop. va hade ja gjort utan dig?   nää fåå de hade inte gått de går alltid att prata med dig vare sig du lyssnar lr inte ;) men du finns där.  nu är de mindre än en månad kvar till 4 år har gått å kan inte tro att de e sant tiden har gått så otroligt fort. men ÄLSKAR DIG SÅ <3<3<3<3

du är min sol min himmel min dag mitt allt glöm aldrig de å inte heller hur speciell du e å att de e just därför du e min <3 DU kan konsten att lära sig saker snabbt, spela gittar, vara du och stå för vem du e de e inte många som e så starka som du å vågar stå för vem dom e men du e star å bara bäst <3 = )

ÄLSKAR DIG DANIEL <3<3<3    22 December 2006 <3


<3<3 älskar dig <3vi höll ihop även sista kvällen =)<3jag vill bara leva mitt liv på mitt sätt =)ja å älsk


Kommentarer
Postat av: Daniel

naaww pälskling va gullig du e älskar dig me så<3<3<3

2010-11-26 @ 17:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0