Framtiden...

ja ibland kan man ju undra vam man vill med livet egentligen var man vill komma och göra innan det är slut. visst man vet inte när det är slut olyckan kan ju alltid vara framme så vem vet om man lever imon. men man hoppas ju på det.  för nu för tiden så lever jag livet och ser framåt vad som ska hända å vad jag vill göra. ibland kan viljan vara större än tiden vilket gör mig stressad. men de e sån ja e jag vill göra saker helatiden för blir rastlös av att sitta stilla, och man vill ju leva livet medans man kan man kommer inte ha samma tid sedan.
jag är trött på att inte ha något jobb, träffa vännerna varja dag som man gjorde i skolan, inte vara ledig på sommaren och ha grillkvällar, sola, bada å vara ute på sena kvällspromenader, bo hemma i skiten och mitt jobbiga psyke. 

ja om man hade haft jobb hade man träffat arbetskamraterna varjedag, haft något att göra på dagarna å tagit vara på helgerna, haft semester på sommaren som alla andra fått in pengar och haft råd att flytta och bygga upp en egen livsstil. man hade delat lägenhet med den man älskar av hela sitt hjärta å inte behövt sakna så varje vecka.  det hade varit roligt att flytta men jobbigt till en början tror jag innan man kommer in i det men så är det ju med allt.

men så nu har jag sökt lite program å kurser så får se va de blir man måste ju börja någonstanns kommer ju säkert inte stanna på samma jobb hela livet. men jag har kommit på att jurnalistik nog hade varit roligt tyvärr fanns de inte att söka nu men kurser kan man ju alltid gå så länge. jag har ju trotts allt skrivit sedan jag var liten texter av olika slag. dikter, sagor,dagböcker, tankar om olika saker å specilla kort på speciella dagar till folk och egna tidningar när jag var liten a de har blivit en del olika saker genom åren så det kanske skulle vara något att testa på i verkligheten med. får ta och bättra på stavningen bara men jobbar man på det så ska det nog gå.

nu är det en vecka kvar till familjen åker lr a mamma, pappa och lisa-marie åker till cypern i 2 veckor. de blir jag och bror hemma själva. men vi kommer typ se varandra på kvällarna bara för han går i skolan på dan å ja jobbar på eftermiddagen/kvällen. är ledig en helg så jag ena dagen ska till ullared. men men de ska nog gå bra sedan är det nästan jul med. får se hur den blir i år.

men nu ska ja gå och göra mat innan ja ska åka och jobba lite.
ha de gött
pözzhajj = )



Carro- du gör de va :P hahaha ja jo ja märker de du springer bort.  får ta me lisa någon dag med = P men när du e frisk kan vi gå igen.

Kommentarer
Postat av: carro

Hihi är Lisa med hundrädd? Hon kan få mysa med ozzy =). Kan ju försöka hinna med det innan jag flyttar kanske?



Jag håller helt med dig i din text där om framtiden. Jag är nog lite rädd tror jag, även om man vet att man kommer klara detta så känns de jävligt konstigt att bli vuxen på så kort tid. Kämpa på & hoppas du kommer in på någon kurs nu.. Sök komvux annars?

2010-10-19 @ 12:35:25
URL: http://caaarroow.blogg.se/
Postat av: Daniel

naw pälskling va gullig du e:$ <3<3<3

2010-10-19 @ 18:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0