jobb idag...

man blir ständigt påmind om att man måste tänka på vad man säger och till vem det fick jag klart för mig idag igen. tyvärr... men får hoppas de stannar där å inte blir mer om just det. nu har jag ätit så ska dra mig till bussen för att jobba en stund idag med. skönt segt bara när man ska hem i mörkret. men får se om de blir något i kväll annars får ni ha de så bra = )
pözzhajj



Carro- ja hon är ju det, kan se på det kanske det. de åker ju bort på måndag men kanske på torsdag lr fredag. = )  
ja de e ju de från att ha haft allt så lätt å folk som vetat vad man ska göra till att klara allt själv. de e ett stort steg till vuxenvärlden men det kommer nog att gå bra. man kommer klara de olika lätt på vägen dit bara.  men aa hoppas jag kommer in på något lr får jobb för de ska ju ta in vid jul så får hålla tummarna. de ja hade behövt läsa på komvux e engelska men de hade jag ju inte klarat såp då e man inte motiverad till att söka det. får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0