jobbat...

heej

 ja nu har jag kommit hem från jobbet och sitter å äter en omelett = ) riktigt god men det är ju jag som gjort den så ;)  jobbet gick bra och det är ju till min fördel att mia är sjuk så att jag får hoppa in, i lördags, idag och imon. sedan blir det lite förskola på onsdag så de blir lite extra pengar denna månad ändå de hade ja inte räknat med.  men det är ju bara bra = ) spara spara = D efter alla julklappar då =/

i helgen fick ja kört en hel del i alla fall å de är alltid bra så man håller i gång och blir mer å mer van vid bilen.
annars var jag med daniel och jobbade en rätt full helg som inte riktigt blev som tänkt men men.

veckan:
tisdag- jobb 14-19
onsdag- jobb 13-15
torsgag- körning på morgonen, spruta och fota me jenny.
fredag- daniel
lördag- Gaia <3 var så grymt längesedan tjejen<3
söndag- jobb 9-18

de va denna vecka som den ser ut nu i alla fall man vet ju inte va som händer under veckans gång = )

nu ska ja se på TV ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0