Körning...

idag har jag varit och haft körning och ja de gick bra för att ha lärt mig de idag så var de riktigt bra. så ska bara träna på de mer hemma å gå vidare nästa gång. skönt synd bara att de åker bort på måndag så att jag inte kan köra men inget att göra åt får ta tag i teorin då istället.
sedan ska ja åka med min syrra till någon träff lr lämna henne för mamma fick ett möte att gå på sedan drar jag vidare för att ta en spruta.
får se var ja hamnar sen = ) imon e de fredag å va som händer då på dagen vet man ju aldrig fören efteråt men de blir nog bra. sedan Daniel på kvällen = ) <3

Nu ska ja dra mig å måla naglarna tror ja = D  om ja kan bestämma mig om vilken färg jag ska ha.

ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0