Lillördag idag då ja...

Nu är det onsdag och jag gillar inte vädret som är ute idag, regn å blåst gör de så jobbigt bara. men jag har varit å kört å uppkörning närmar sig så nu blir de teori till max som gäller. Snart ska ja äta sedan bär de av till jobbet. jag har varit dålig på att skriva å de kommer nog tyvärr fortsätta så när de e så mkt som ska fungera.
i måndags jobbade jag ju å sen hem å göra ordning lite nu när de andra åkt. blev ringd om massa jobb så typiskt att de kommer nu när ja har jobb i två veckor. men två av dom sa ja ja till vilket ja kanske inte borde ha gjort men i alla fall så jobba ja igår 8-19. så de kändes i huvudet å benen men de blir ju pengar.
här hemme e de rätt lugnt en bror å kanin så de e rätt skönt faktiskt för har så mkt att tänka på nu ändå.
å idag får man lite lön i alla fall på kontot skönt de även om ja inte tycker att lappen stämmer.


Framöver

Torsdag- jobb heladagen 9-19
Fredag- ledig på förmiddagen så får väl se om de behövs halndlas å lite så då innan jobbet 14-19 sedan blir de idol me jenny å fia.
Helgen är lite oklar än så länge när de blir vad men ullared blir de nog å ev bad. får kolla läget lite me bror me.

Nästa vecka jobbar ja 14-19 måndag,tisdag,onsdag och fredag. torsdag 9-19 och lördag söndag 9-16 för att de e alla helgona helg. så då har man förmiddagarna att plugga på om de inte blir jobb.


Men nu ska ja dra mig ha de gött å lev livet = D  pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0