Regn och oväder men mys<3

ja de har varit tråkigt väder störra delar av veckan å är riktigt trött på det nu vill ha sol å fin höst. men alla löv har blåst bort så är inte mkt att göra åt de får mysa inne. =D
igår blev en pyssla om mig dag, med krämer, måla/fixa naglarna, hårinpakning och racka mig. skönt = ) men vill åka å bada lr spa lr nått hade varit så skönt = )  masage mot min värk i ryggen som tar kål på mig å bara ta de lugnt. men de blir inte nu.  nu blir de jobb i två veckor varjedag utan nästa helg min kropp kommer inte att gilla de men får hoppas den vänjer sig snabbt. men de blir pengar till min framtida flytt = D 

igår var jag hos daniel på kvällen och kollade idol synd alice e borta men man märkte även på henne att hon inte hade lika roligt som i början.  mys på de = ) <3  
idag har jag träffat gaia i stan å de va inte igår man träffa henne så va riktigt roligt prata om allt å gå runt. mys på de <3

nä nu får jag vara lite duktig och göra lite nytta. = ) ha de gött pözzhajj


<3 älskar dig <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0