Siken dag...

vilken dag... jag trodde detta skulle bli en lugn dag med två timmars jobb å kanske lite extra i affären efteråt men en lugn dag. men nej. det började igår kväll ja hade tänkt sov vid halv 11 men ja somna inte fören efter halv 12. 02:53 ser ja på klockan igen fan ja har vaknat å måste ha vatten ja har mina perioder då ja vaknar å måste dricka på natten tyvärr.sedan vaknar ja 7 igen men varför gå upp då så halv 9 okej ja kan gå upp snart när de andra lugnt sig men de går 5 min så ringer telefonen. jobb! kom så fort du kan å så får du jobba till 5 istället. mer jobb bara bra skyndar mig för å komma med bussen men då slår de mig FAN mitt busskort gick ut igår så ja kan inte åka me den bussen. får köpa lite kontoladdning å ta nästa buss. dagen på förskolan gick bra å personalen var jätte snäll och jag blev förvånad över mig själv faktiskt att ja var så framåt vilket bara var bra.
kunde fått jobba imon me men tyvärr har jag körning å kan inte bara ta bort den. men men de vet vem ja e nu i alla fall.  tyvärr sluta de inte där. hade missat samtal på min telefon från kungälvsbemaningsenhet, ja förstår inte riktigt hur dom tänker men arg blev ja. de hade ringt fem i 3 å sagt att de ville ha en arbetsintervju med mig klockan 16:40 å hade jobb till imon. jag skulle ringa tillbaks inom en halvtimme annars fick ja ett nr till en annan.
fem över fem när ja slutat jobbet hör jag detta vilket får mig att bli arg att ja inte hade telefonen på mig men även hur tänker dom. ringer upp nr och kollar med dom men eftersom att de inte träffat mig kan jag inte få jobbet imon utan de ska höra av sig om å träffa mig en annan gång.  missa två jobb på samma dag va e detta lr tre för ja kunde inte hoppa in extra i affären heller för ja sluta 5.

sedan ska man hem å bussen skulle komma 17:11 de kom en extra buss 17:53 sviiiinkallt kan ja ju säga att de var ute så nu blir man la sjuk me har ju frusit sedan ja kom hem typ även om ja tagit varmt å äta å dricka. va stopp tack vare olyckor på vägen så bussarna kom inte fram.  lagom skoj hemma halv 7 å då ställa sig å göra mat till alla. nää detta va inte min dag.

imon blir de körning som sagt å spruta å passa pluggande hoppas ja på me teori.

nu ska ja ta å göra mig klar å gå å sova ha de gött å godnatt = )



Daniel- ja säger bara som de e = ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0