Tisdag igen

ja idag var det tisdag igen var tar dagarna vägen egentligen snart är julen här och sen kommer våren. bara några få dagar kvar som man kan söka till högskolor så ja får väl se om de blir något ja söker till. får ju inget jobb så måste ju göra något. men i fredags så körde jag och det gick faktiskt väldigt bra nu känner man att det går framåt. på kvällen kom daniel och på lördagen åkte vi till danmark över dagen med jenny och fia. vi hade en trevlig resa med skratt, spel dricka och dålig musik hahaha å en trevlig avslutning på restaurangen. ja de blev en skön dag. = )
söndagen var jobb heladagen å sen åkte jag till daniel efteråt och sov där fick åka med min bror som ja nu inte ser så ofta längre.

igår var det romenad ute i skogen med alla hundarna, carro och malin. lagom roligt när den hunden ja har vänder å springer åt andra hållet och jag ska försöka få henne tillbax.  det kom någon som gjorde att hon inte ville de förren carro kom igen haha.   men aa carro ja lär mig nu har ja ju varit med dom en del de senaste grymt att ja såg de =P

nu ska ja dra mig jobba några timmar. 13-19 fan va skönt.  ha de gött alla så ska ja försöka hålla mer kolla på skrivandet.

pözzhajj

Kommentarer
Postat av: carro

Jag håller på att bota din hundrädsla :P. Mina hundar är snälla serru. T.o.m Ziza är snäll ibland ;)

2010-10-12 @ 18:51:54
URL: http://caaarroow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0